fredag 22. mars 2013

Baby tøfler

Tova babytøfler

Da var endelig (etter 3 bom) ett par tøfler kommet ut av maskinen :)
Laget i uvasket ull fra Hillesvåg.

Så nå skal de få bli tørr, så skal jeg klippe dem opp og pynte litt her og der.
Veldig spent på om resultatet er like bra inni tøflene som det ble på utsiden :/


Gleder meg til ferdig resultat!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar