Da var endelig vottene kommet ut av maskinen.... og de er
HELT PERFEKT!!
Tipper de er i str 5-6 år
Strikket i Hifa 3, ett garn jeg rett og slett elsker
Når det kommer til tova votter!
Så nå er det bare å kaste seg over neste par
:) :) :)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar