søndag 3. mars 2013

Tova barnevotter


Da var endelig vottene kommet ut av maskinen.... og de er
HELT PERFEKT!!

Tipper de er i str 5-6 år

Strikket i Hifa 3, ett garn jeg rett og slett elsker 
Når det kommer til tova votter!
Så nå er det bare å kaste seg over neste par 
:) :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar